در زمان ما، كتابهاي جيبي به سبب مشكلات اقتصادي و لگام گسيختگي قيمتها به ارزاني و وفور دهههاي گذشته کارت ویزیت نيست و بازار و استقبال آن كم شده است، اما با اين وصف، «انقلاب جلد كاغذي» به رغم مشكلات و رسانههاي ديگري كه به ميدان رقابت آن آمده است، ولو با سرعت و شدت كمتر ادامه دارد . چاپ کارت ویزیت به نظر ميرسد كه اكنون جايگاه كتاب در ميان ساير رسانههاي ارتباطي و در سراسر جهان، به رغم گرانتر شدن بها و توليد كتاب در همه جا، روي هم رفته استوارتر از پيش است، زيرا با وجود همة موانع و مشكلات و رقابت و معارضة رسانههاي ديگر، همچنان روي به رشد دارد و رهاوردهاي فني بسرعت به عرصة توليد چاپ تراکت و نشر كتاب راه مييابد و بدان اعتلا ميبخشد. نشر كتاب دورهاي از گذار را سپري ميكند و همة فنون پديدآوردن، توليد و نشر دستخوش دگرساني و دگرگوني است. شايد اين دوره، سرآغاز عصر جديد ديگري در تاريخ كتاب باشد.
مراحل پاياني و تحويل دادن اثر چاپي.نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی