چاپ مرکزی

و چگونگي مراحل، دفعات، و نوع آن به سياست و روش ناشر بستگي دارد. بعضي ناشران هستند كه خوانندگان به توجه و دقت آنها در اين خصوص کارت ویزیت اعتماد دارند، اما ناشرا...

بازدید :222
پنجشنبه 20 آبان 1395زمان :19:22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

و چگونگي مراحل، دفعات، و نوع آن به سياست و روش ناشر بستگي دارد. بعضي ناشران هستند كه خوانندگان به توجه و دقت آنها در اين خصوص کارت ویزیت اعتماد دارند، اما ناشران ديگري هستند كه در اين قسمت از كار با دقت و وسواس عمل نمي‌كنند و متأسفانه محصولشان با غلطهاي چاپي همراه است. در هر حال غلط در متن چاپي، تا حدودي كه به روند خواندن آسيب نرساند و اعتماد خواننده را سلب نكند، ممكن است قابل تحمل باشد، اما چاپ تراکت اگر از حدي بگذرد كه نشانة بي‌توجهي و بي‌مبالاتي ناشر باشد، تحمل‌پذير نيست. 5. بازبيني آخرين نمونه. نمونه‌اي كه در آن غلط چاپي نباشد و بتوان آن را براي صفحه‌آرايي يا تكثير فرستاد، نمونة آخر خوانده مي‌شود. اگر در حروفچيني / حروفنگاري تخصص و دقت به كاررود، امكان دارد چاپ کارت ویزیت كه نمونة اول، آخرين نمونه محسوب شود؛ اما اگر غلط چاپي در نمونه باشد، بايد آنقدر نمونه‌ها را تكرار كرد تا نمونة نهايي به دست آيد. گاه ممكن است كه براي رسيدن به نمونة آخر، حتي ده‌بار نمونه گرفته شود. نمونة آخر را معمولاً كسي مي‌بيند و اجازة تكثير مي‌دهد كه دقيق و مسؤول باشد.



مشاهده پست مشابه : آموزش نصب وایرلس در کامپیوتر معمولی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
چاپ مرکزی چاپ مرکزی کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 70
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 1163
  • بازدید کلی : 19281
کدهای اختصاصی